INICI NOVETATS L'IES SERRA D'ESPADÀ EN LA SOLAR RACE
L'IES SERRA D'ESPADÀ EN LA SOLAR RACE PDF Imprimir E-mail

Durant els dies 4 al 6 d'octubre, alumnes i professors de l’IES Serra d’Espadà han participat en la "Solar Race Regió de Murcia 2012" i ho han tornat a aconseguir. Han rebaixat una altra vegada el consum dels vehicles ecològics que desenvolupem a l’institut.

El "electro-GT" és l’últim vehicle que hem desenvolupat conjuntament l'IES "Serra d'Espadà" d'Onda i el I.E.S. "La Marxadella" de Torrent. Amb aquest vehicle hem arribat a un consum de 3.2 Wh / km o 312.5 km / kWh, és a dir, consumeix el mateix que una bombeta de 40W.

El "solar-GT" ha registrat un consum de només 0,18 Wh / km, gràcies a les plaques solars de què disposa.

Finalment, el "eco-m3e" l'I.E.S. "La Marxadella" està dotat d’un motor elèctric i ha obtingut un consum de 4,49 Wh / km. Aquest consumeix com una bombeta de 60W.

Per descomptat, no podem oblidar-nos dels nostres alumnes i del professor Cèsar Luna que han realitzat un molt bon treball amb els cotxes.
També, volem donar les gràcies, a l’ajuntament d’Onda, a les empreses Seur, UBE i CLH que col·laboren amb l'Equip Onda-GT per al desenvolupament d’aquest projecte.

ACTIVITATS EXTRAESCOLARS